Znaczenie śniadania w codziennej diecie oraz zmiana preferencji konsumentów wobec produktów śniadaniowych

ZD1_0511W dniu 25 października 2012 roku na Wydziale Nauk o Żywności Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie odbyło się spotkanie Śniadanie z belVitą „Znaczenie śniadania w codziennej diecie oraz zmiana preferencji konsumentów wobec produktów śniadaniowych”

W Warsztatach uczestniczyli dietetycy i specjaliści ds. żywienia człowieka. Spotkanie było wspólną inicjatywą Wydziału Nauk o Żywności, Wydziału Nauk o Żywieniu Człowieka i Konsumpcji Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie, Polskiego Towarzystwa Dietetyki i marki belVita.

Z badań przeprowadzonych na zlecenie Kraft Foods Polska wynika, że blisko co dziesiąty Polak rezygnuje ze śniadania na rzecz kilku dodatkowych minut snu. Nasze śniadania rzadko są przemyślane pod względem wartości odżywczej.

Jednocześnie rosnący trend health&wellnesss stawia wyzwania przed producentami żywności, którzy starają się by ich produkty odpowiadały na zmieniające się oczekiwania konsumentów.

Jakie nowości pojawiły się na rynku? Czy mając alternatywę wobec tradycyjnego śniadania, Polacy chętniej będą je jadać? Wreszcie, jakie metody na przekonanie Polaków do jedzenia śniadania mają specjaliści w zakresie diet coachingu?

Na te i wiele innych pytań odpowiedzieli eksperci ds. żywienia człowieka i dietetyki: dr Krzysztof Skierkowski /Kraft Foods Polska/,  prof. Lidia Wądołowska /Uniwersytet Warmińsko-Mazurski/, dr Danuta Gajewska /SGGW w Warszawie, Polskie Towarzystwo Dietetyki/,  Agnieszka Dobrowolska /Kraft Foods Polska/, Dorota Sokołowska-Kozieł /Kraft Foods Polska/, Urszula Mijakoska /diet coach/ podczas Śniadania z belVitą zatytułowanego „Znaczenie śniadania w codziennej diecie oraz zmiana preferencji konsumentów wobec produktów śniadaniowych”.