Na studiach stacjonarnych obowiązują:
1. Zajęcia dydaktyczne:
- w semestrze zimowym – od dnia 01 października 2010 r. do dnia 28 stycznia 2011 r.
- w semestrze letnim – od dnia 21 lutego do 17 czerwca 2011 r.
2. Sesje egzaminacyjne:
- zimowa: od 31 stycznia do 11 lutego 2011 r.
- letnia: od 20 czerwca do 01 lipca 2011 r.
- jesienna: od 5 do 16 września 2011 r.
3. Przerwy w zajęciach:
- ferie zimowe: od 24 do 31 grudnia 2010 r.
- przerwa międzysemestralna: od 14 do 18 lutego 2011 r.
- ferie wiosenne : od 20 do 28 kwietnia 2011 r.
- inne dni wolne od zajęć dydaktycznych: 2,10 i 12 listopada 2010r., 2 maja, 20 i 21 maja 2011 r. (Dni SGGW).
4. Szczegółową organizację roku akademickiego wynikającą z planu i programu studiów, zawierającą wykaz obowiązujących egzaminów i zaliczeń przedmiotów, praktyk oraz innych obowiązków ustala dziekan wydziału po zasięgnięciu opinii organu samorządu studenckiego i podaje do wiadomości przed rozpoczęciem semestrów.
5. Szczegółowy plan i rozkład zajęć dziekani podają do wiadomości studentów poszczególnych lat studiów przed rozpoczęciem semestrów.
6. Zaliczenie roku obejmuje również zaliczenie praktyk programowych (z wpisem do indeksu) i powinno być zakończone w terminie do dnia 16 września 2011 r.
Na studiach niestacjonarnych obowiązują:
1. Zajęcia dydaktyczne realizowane zgodnie z harmonogramu zjazdów podanego w załączniku nr 2.
2. Dziekani wydziałów w porozumieniu z przedstawicielami studentów mogą zmienić terminy rozpoczęcia zajęć dydaktycznych w semestrze zimowym oraz terminy sesji egzaminacyjnych w semestrze letnim zachowując pełną realizację programu studiów.
3. Szczegółowe terminy egzaminów ustalają Prodziekani ds. studiów niestacjonarnych.
4. Dla studiów nie wykazanych w załączniku nr 2 terminy zajęć dydaktycznych, harmonogramy zjazdów i terminy sesji egzaminacyjnych ustalają Dziekani wydziałów lub Kierownicy studiów.
Studia podyplomowe, doktoranckie niestacjonarne
Szczegółową organizację roku akademickiego tych studiów ustalają Dziekani lub Kierownicy studiów.
Harmonogram zjazdów – załącznik nr 2 do zarządzenia nr 30 z dnia 21 maja 2010r.